شرکت صاشکو با حضوری متفاوت و رونمایی از محصولی نوآورانه در فید اکسپو درخشید

شرکت صاشکو، یکی از پیشگامان صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان در ایران، با حضوری متفاوت و رونمایی از محصولی نوآورانه، در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی خوراک دام، طیور و آبزیان با نام فید اکسپو که از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آبان‌ماه در سالن همایش‌های بوستان گفت‌وگوی تهران برگزار شد، حضوری پررنگ داشت.

شرکت صاشکو در این نمایشگاه با حضور کارشناسان و متخصصان خود، میزبان فعالان و متخصصان صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان بود. در این نمایشگاه، محصولات متنوع صاشکو با برند بن‌زا که بر اساس فناوری کیلات‌های پیشرفته ساخته شده‌اند، به‌ نمایش گذاشته شد. یکی از مهم‌ترین اتفاقات این نمایشگاه، رونمایی از محصول جدید و نوآورانه بن‌زا کلسیم بود. این محصول که با بهره‌گیری از فناوری کیلات پیشرفته تولید شده است، تحولی شگرف در صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان به ارمغان خواهد آورد. با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته بر روی این محصول، بن زا کلسیم توانست به رکورد دست نیافتنی و بی نظیر افزایش ۳۰۰ تا ۵۰۰ درصدی بهره‌وری، دست یابد.

بن‌زا کلسیم، با جذب سریع‌تر کلسیم در بدن دام، طیور و آبزیان، موجب افزایش رشد، بهره‌وری بسیار زیاد و سلامت این حیوانات می‌شود. همچنین، این محصول با کاهش دفع کلسیم از بدن، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند. رونمایی از بن‌زا کلسیم در این نمایشگاه، با استقبال ویژه بازدیدکنندگان غرفه صاشکو رو‌به‌رو شد. این محصول که در سطح جهان منحصربه‌فرد است، مزایای بی‌شماری برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خواهد داشت.

از دیگر رویداد‌های جذاب این نمایشگاه، چالش‌ چک‌های بن زا بود. در طول برگزاری نمایشگاه فید اکسپو، بن زا یک چالش جذاب برگزار کرد. این چالش به این صورت اجرا شد که تعداد محدودی چک بن زا در سطح نمایشگاه پخش شد و افرادی که این چک‌ها را پیدا می‌کردند، با تحویل آن به غرفه صدور احرار شرق، در قرعه‌کشی این چالش شرکت کردند. برای مشاهده اسامی برندگان، اعلام برندگان چالش چک‌های بن‌زا را ببینید.

شرکت صاشکو با حضور موفق در این نمایشگاه، بار دیگر توانمندی‌ها و نوآوری‌های خود را در صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان به نمایش گذاشت.

گالری تصاویر
این خبر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *