حضور شرکت دانش‌بنیان صدور احرار شرق در بیست‌وسومین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته تهران

بیست‌وسومین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته-ایران پلکس (Iran Plex 2024)  از تاریخ ۳۰ تیر الی ۲ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور فعالان این عرصه برگزار شد. شرکت دانش‌بنیانِ صدور احرار شرق(صاشکو) به‌عنوان مالک فناوری و تنها تولیدکننده کلات‌های پیشرفته در جهان با برند بُن‌زا در این نمایشگاه حضور یافت. 

شرکت صدور احرار شرق در سالن 35 غرفه 19 به‌همراه کارشناسان و متخصصان خود به‌منظور معرفی محصولات بن‌زا و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناورانه خود در حوزه دام و طیور، میزبان فعالان این صنعت بود. 

گالری تصاویر

در دنیای امروز، امنیت غذایی به عنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های جوامع بشری مطرح است. از این رو، تامین نیازهای غذایی جامعه به طور پایدار و با تکیه بر تولیدات داخلی، همواره مورد توجه سیاست‌گذاران و متخصصان این حوزه بوده است. شرکت دانش‌بنیان صدور احرار شرق با درک این دغدغه و با هدف کمک به ارتقای امنیت غذایی کشور، اقدام به تولید مکمل‌های تغذیه‌ای دام، طیور و زنبورعسل با نام تجاری بُن‌زا نموده است.  مکمل‌های کیلاته معدنی بن‌زا، نسل جدیدی از مکمل‌های خوراک دام و طیور هستند که بر پایه فناوری کیلات پیشرفته تولید می‌شوند. این مکمل‌ها با دارا بودن مزایایی همچون جذب حداکثری مواد، افزایش سلامت و عملکرد دام و طیور، کاهش هزینه‌های پرورش و ارتقای کیفیت نهایی محصولات، تحولی نوین در این صنعت ایجاد کرده‌ اند. 

برپایی نمایشگاه‌هایی مانند ایران‌پلکس، فرصتی ارزشمند برای معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی و ایجاد تعامل سازنده با فعالان این صنعت فراهم می‌کند. شرکت صاشکو با حضور در این و دیگر نمایشگاه‌ها، ضمن معرفی محصولات دانش‌بنیان بن‌زا، به دنبال ایجاد زمینه‌ای برای تبادل دانش و تجربه با متخصصان و فعالان این حوزه است.

بیست‌وسومین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته-ایران پلکس ۲۰۲۴ با استقبال چشمگیر متخصصان، کارشناسان و علاقه‌مندان این صنعت به پایان رسید. غرفه شرکت صدور احرار شرق با نام تجاری  بُن‌زا،  در سالن 35، جزء پربازدیدترین غرفه های این نمایشگاه بود. این شرکت ضمن ابراز خرسندی از این میزان اعتماد و همراهی، مراتب قدردانی و سپاس خود را از تمامی بازدیدکنندگان که با حضور گرم خود به غنای این رویداد افزودند، اعلام می‌دارد. 

این خبر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :