شرکت دانش‌بنیان صدور احرار شرق، موفقیت و دستاوردها در آینه رسانه‌ها

حضور شرکت دانش‌بنیان صدور احرار شرق در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلکس (دام، طیور و صنایع وایسته) مورد توجه بسیاری از رسانه‌های رسمی نظیر صداوسیما و خبرگزاری‌های معتبر داخلی قرار گرفت. در گزارش تصویری شبکه خبر صداوسیما، دکتر کلانکی -مدیر توسعه و تحقیقات- به ارائه آخرین دستاوردهای موفقیت‌آمیز این شرکت دانش‌بنیان به‌ویژه در حوزه دام، طیور و صنایع وابسته پرداخت.

همچنین در این گزارش به زبانی ساده به چگونگی و چیستی سازوکار تکنولوژی این شرکت نیز که مفتخر به ثبت آن در اداره ثبت اختراع آمریکا و اروپاست، اشاره شد. دکتر کلانکی از محصولات بن‌زا به‌عنوان نسل جدید مکمل‌های موردنیاز جانداران یاد کرد و از دستور ساخت متفاوت هر کدام از آن‌ها گفت که متناسب با فیزیولوژی جاندار است. مزایا و ویژگی‌های محصولات بن‌زا فهرست بلندبالایی می‌شود که نتایج پژوهش‌ها و آزمایشات مختلف در دوره‌های مختلف نیز تاییدکننده آن است.

از میان مزایای منحصربه‌فرد تکنولوژی به‌کارفته در محصولات بن‌زا که تنظیم‌کننده سوخت‌وساز است می‌توان به کنترل هزینه‌های مراقبت و نگهداری از دام و طیور به‌وسیله تقویت سیستم ایمنی و افزایش طول آن‌ها اشاره کرد. مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت استفاده از این مکمل‌های کیلاته معدنی، افزایش بازدهی در مراکز پرورش دام، طیور و زنبور عسل است. ناگفته نماند که این محصول در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی سودآوری بیشتری دارد. نتایج صرف این مکمل‌ها به‌قدری است که مصرف هر کدام از این محصولات، برای مصرف‌کننده توجیه اقتصادی داشته باشد.

تماشای این ویدئو را برای آشنایی با شرکت دانش‌بنیان صدور احرار شرق، فناوری منحصربه‌فردی که فقط به این شرکت تعلق دارد و محصولات آن پیشنهاد می‌کنیم. این گزارش تصویری در روزهای حضور این شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران‌پلکس منتشر شده است.

این خبر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *