بن‌زا، حامی و پشتیبان طلایی دهمین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی علوم دامی

به گزارش شرکت دانش‌‌بنیان صدور احرار شرق، دهمین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی علوم دامی با حضور پژوهشگران، صنعتگران و کارآفرینان این حوزه در تاریخ ۸ و ۹ شهریورماه به همت دانشگاه تهران برگزار شد. در این رویداد علمی و صنعتی، شرکت دانش‌بنیان صدور احرار شرق، به عنوان حامی و پشتیبان طلایی حضور یافت و آخرین دستاوردهای خود را در زمینه تغذیه و بهبود عملکرد و سلامت دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل از طریق فناوری کیلات‌های پیشرفته ارائه کرد.

گالری تصاویر

فناوری کیلات‌های پیشرفته، یک تکنولوژی نوآورانه و منحصر‌به‌فرد است که محصولات بن‌زا با استفاده از آن، قادر هستند تاثیرات مثبت و چشمگیری بر روی سوخت‌و‌ساز سلول‌های جانوری اعمال کنند. با تغذیه با این مکمل‌ها، سلول‌های جانور متعادل می‌شوند و نتایج حیرت‌آوری در افزایش کمی و کیفی تولیدات، ارتقای بهره‌وری و نسبت فایده به هزینه و سلامت جانور به دست می‌آید. لازم به ذکر است که این نتایج بدون دستکاری ژنتیکی و صرفاً از طریق تغذیه است.

صاشکو با دو محصول پرطرفدار و مهم خود یعنی «بن‌زا بی» برای زنبور عسل و «بن‌زا پلکس۷» برای دام در این کنگره علمی شرکت کرد. این دو محصول با استقبال گسترده فعالان حوزه دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل روبرو شدند.

این کنگره با اهدافِ

  •  انتشار نتایج پژوهش‌های انجام‌شده و دستاوردهای علمی محققان و متخصصان علوم دامی کشور در سطح ملی و بین‌المللی،
  • ایجاد بستری مناسب برای تبادل‌های علمی بین کارشناسان، پژوهشگران و متخصصان فعال در زمینه‌های مختلف علوم دامی کشور،
  • طرح و بررسی چالش‌ها و مشکلات صنعت دامپروری، طیور و زنبور عسل کشور و ارائه راه‌حل‌ها،
  • تعامل و هم‌اندیشی با کارآفرینان، صنعت‌گران و صاحب‌نظران رشته دامپروری، طیور و زنبور عسل،
  • شناخت و معرفی اندیشه‌ها، نوآوری‌ها، اختراعات و خلاقیت‌های علمی و پژوهشی در سطح ملی و بین‌المللی در عرصه دامپروری، طیور و زنبور عسل و صنایع وابسته

برگزار شد. همچنین در اختتامیه همایش، تقدیر‌نامه و تندیس از طرف دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران به برند بن‌زا اعطا شد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مکمل‌های کیلاته معدنی بن‌زا و خرید مستقیم از سازنده، می‌توانید به وبگاه رسمی محصولات بن‌زا مراجعه کنید.

این خبر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *